Futbolla çok içli dışlı olmayan bir adama “Podolski” deseniz “topçu değil mi o?” gibisinden bir tepkiyle karşılaşabilirsiniz çünkü 27 yaşında olmasına rağmen 100'ün üstünde milli maça çıkmış ve oynamaya da devam eden 2 Dünya kupası ve 2 Avrupa şampiyonası gören bir adamdan bahsediyoruz( attığı 44 golde cabası).Köln’ün efsanesi, Bayern Münih’te çokta iyi sezonlar geçirememesine rağmen milli takımının vazgeçilmezi olan Podolski takımı Köln’ün küme düşmesi üzerine (ki küme düşen takımın kadrosunda Lukas Podolski gibi bir oyuncuyu barındırması da Bundesliga’nın ne kadar kalite bir lig olduğunu gösteriyor) bu yaz 11 milyon pound karşılığında Arsenal’e transfer oldu.Nuri’yle saha içinde yaşadığı münakaşadan dolayı pek sempati duymasam da çok iyi olduğu aşikar
Olivier Giroud ise 3 sene öncesine kadar vasat bir 2.lig futbolcusuydu ama Lig 1’de Montpellier formasıyla geçirdiği 2 mükemmel sezonun ardından kendini 13 milyon pound karşılığında Arsene Wenger’in Arsenal’in de buldu.Geçen sezon attığı 21 golle Younes Belhanda ile birlikte takımın gol yükünü çeken Giroud toplamda 42 maçta 25 gole imza attı.Fransa milli takımında ise kendine yeni yeni yer bulmaya başlayan Olivier Giroud 12 kez milli oldu ama Euro 2012 de sadece 32 dakika forma şansı bulabildi ve toplamda sadece 1 gol kaydedebildi.
Fransa liginde şampiyon olan takımın yıldızı ile Bundesliga’da küme düşen takımın yıldızının bu yaz aynı takıma transfer olması iki lig arasında ne kadar kalite farkı olduğunun bir kanıtı değil mi? Sonuç olarak biri yeni parlayan diğeri ise yıllardır ismini sık sık duyduğumuz bu 2 yetenekli oyuncu bu sene "The Gunners" için mücadele ediyor.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder