25 Aralık 2012 Salı

Michu mu?


Meğer Beşiktaş'ın kapısından dönmüş...

 Sezon öncesinde İbrahim Altınsay'ın Beşiktaş'a kazandırmak istediği futbolcuların başında geldiği söyleniyor. Varsayım üzerinden yola çıkarsak; kaçan balığın büyük olduğunu söylemek lazım. Bir önceki sezon La Liga'da attığı 15 golle Rayo Vallecano'yu ligde tutan isimdi Michu. Yaz transfer döneminde ise 2 milyon euro gibi bir rakamın Beşiktaş yönetimi tarafından çok görüldüğü ve veto yediği söyleniyor. 

Galler'in mütevazi takımı Swansea ise Sigurdsson'un yerini cüzi bir miktar karşılığında Michu ile doldurdu ve şu an Premier Lig'de 18 maçta attığı 13 golle gol krallığında zirvede. Attığı gollerden ziyade benim izlediğim kadarıyla uzun boyuna rağmen top hakimiyeti çok iyi ve çok yönlü bir forvet oyuncusu. Yani bu saatten sonra Beşiktaş istese bile kadrosuna katması imkansız!

Yanlış hatırlamıyorsam ilk olarak önceki sene Futbol Mundial programında görmüştüm kendisini. Rayo ve milli takım hedeflerinden bahsediyordu fakat haftasonu ManU ile oynadıkları maçtan sonra Sir Alex Ferguson, İngiltere'ye gelmeden önce Michu'yu tanımadığını söyledi. Garip?

Oğuzhan'ı Beşiktaş'a kazandıran İbrahim Altınsay'ın yeniden göreve gelmesi beni her ne kadar sevindirdiyse istifası da beni o kadar üzmüştür. Görevinin başında kalsaydı da daha nice isimleri Beşiktaşımıza kazandırsaydı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder