Beşiktaş'ın "FEDA" oluşumunun en kayda değer meyvelerinden bir tanesi Oğuzhan. Kendisi sezon başında özellikle belirtiyorum İbrahim Altınsay sayesinde 500 bin euro gibi cüzi bir rakam karşılğında takıma kazandırılmış bir isim. Arsenal'den geldiğini biliyoruz fakat çoğunlukla Arsenal'in rezerv takımında formasını terletti. Rezerv takımda önceki sezon 19 maçta oynamış ve 5 gol, 8 assistlik bir performans sergilemiş. As takımda ise 2 Lig Kupası maçında sonradan oyuna girip 1 asist kaydederken Old Trafford'da 8-2'lk hezimette kadroda kendine yer bulmuş. Milli takım olarakta Hollanda U-17 VE U-19'ta görev aldı. Şu an ise Türkiye U-21 milli takımı adına mücadele ediyor.
Transferin gerçekleştiğini öğrendiğimde Arsene Wenger demek umudu kesmiş ki bize satmış gibisinden bir düşünceye kapılmıştım. İlerleyen zamanda Ali Ece'nin hakkındaki yorumlarını gördüğümde Ali Ece böyle diyorsa bu adamda iş vardır dedim. Aslında Wenger'in transfere onay vermesi Wilshere, Arteta, Ramsey ve Song gibi kaliteli orta saha hattına sahip olmasından kaynaklanıyor.Bu isimler arasında çok zor gözüken forma yarışına girmektense Beşiktaş'a imzalaması yapabileceği en iyi tercihti.
Kendisini Karabük'te ki maçta izleme canlı izleme şansı buldum. Oyuna 75. dakikada dahil oldu. O dakikadan itibaren 3-0'ın da verdiği rahatlık ile onun üstünde yoğunlaşmaya başlamıştım. Maçın gidişatı yedekten gelen oyuncular için iyi bir fırsattı. Sahada kaldığı 15 dk.'da dikkat çeken bir hareket yapmamasına rağmen bir altıpas civarından net bir kafa vuruşunu direğe nişanladı ama Oğuzhan'ın sahada ki duruşu bile ben futbolcuyum diye bağırıyordu adeta.
İlerleyen haftalarda ilk 11'de şans bulduğunda merkezde ki 3 isimden 2'sinin ofansif olması yani Fernandes'le Oğuzhan'ın birlikte sahaya sürülmesi korkunç bir hücum gücü yarattı. (Genç bir oyuncu için Fernandes gibi bir futbol dehası ile birlikte oynamak onun için büyük şans ki kendi de öyle olduğunu belirtiyor). Holosko, Almeida ve Olcay'ın onlara ayak uydurmasıyla 17 maçta atılan 38 Beşiktaş'ın benim gördüğüm en golcü kimliğe bürünmesini sağladı. Üstelik bazı futbol otoritelerinin Beşiktaş'ı ilk 10'un dışında gördüğü bir sezonda.
Top kontrolü, pas yeteneği ve en önemlisi oyunu okuma becerisiyle Beşiktaş taraftarının sezon öncesindeki karamsarlığını dağıtmış durumunda ve buu performansıyla devam ettiği sürece ki Ali Ece henüz %4o'larda olduğu söylüyor. Beşiktaş adına olağanüstü işlere imza atacağına inanıyorum. Wenger yana dursun biz İbrahim Altınsay'a Yerli Fabregas'ı bize kazandırdığı için teşekkür edelim.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder