Önceki hafta Hamburg'un deplasmanda Wolfsburg'la oynadığı maçı izlerken spiker birden "Şikilbred" dedi.Ses tanıdık gelmişti çünkü Fifa'da ki spikerde böyle telaffuz ediyordu.
Fifa09'u Manager Mode'da oynarken ilk transfer döneminde kadroya kattığım adamlardandı Skjelbred. 80 overalle Rosenborg'ta oynuyordu ve Fifa'nın genç yeteneklerindendi, hızlı gelişiyordu.
Hakkında hiç araştırmada bulunmamıştım basında adını hiç duymadığımdan hala Rosenborg'ta oynadığını düşünmüştüm fakat sene başında Hamburg'a transfer olmuş.Son 3 haftadan beri 11 oynuyor. Hoffenheim maçında da izledim, beğendim. Bundesliga zaten sürekli takip ettiğim izlediğim bir ligdi ve izlemem için bir neden daha doğmuş oldu.
Ayrıca 15 yaşında ülkesinde düzenlenen yetenek yarışmasını kazanıp Liverpool ile 1 hafta antrenmana çıkma şansını elde etmiş (Bizde ki Futbol Prensi formatı). Liverpool kendisine youth contract önermiş fakat teklifi reddedip Rosenborg'a imza atmış. Teklifi niye kabul etmemiş bilemem ama Liverpool altyapısından yetişmiş olsa daha farklı yerlerde olabilirdi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder