27 Aralık 2012 Perşembe

Güncel Söylenti



15 milyon euro karşılığında Corinthians'a transferi konuşuluyor. 

Uzun süreli sakatlıklardan başını kaldırmış durumda. Londra Olimpiyatlarında da ülkesi adına mücadele etti, 1 de gol attı. Fakat bu sene aradığı şansı bir türlü bulamadığını söylemek lazım. Liglere ara verirken Pato, bu sezon Serie A'da sadece 4 maçta forma şansı buldu. Formda El-Shaarawy, Pazzini ve Krkic'ten sonra düşünülen isim konumunda. Eğer bu transfer gerçekleşirse her Brezilyalı oyuncu gibi  Pato'nun da Brezilya'da düzenlenecek 2014 Dünya Kupası'nda oynamak istemesinden dolayıdır diye düşünüyorum. Eee Dünya Kupası sonuçta üstelik ülkende düzenleniyor.

Ama
Ben bu transferin sonuçlanacağını pek düşünmüyorum. Çok değil FourFourTwo'nun Aralık sayısında bir röportajı var. "Kariyerinin geri kalanını Milan'da geçirmek ister misin?" sorusuna Tıpkı Maldini gibi kariyerinin tamamında Milan'da kalmak istediği ve kulübün sembol isimlerinden bir olmayı hedeflediğini söylüyor. Neden bilmiyorum ama şahsen bende Pato'yu başka bir takımda görmekten haz etmem.

Basın bu. Transfer döneminde sürekli yazar çizer. Belki sağlam bir kaynak üzerinden yapılmış bir haber olabilir ama Pato hiçte oralı değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder