Kuşkusuz Karabükspor taraftarını topu ayağına aldığında en çok heyecanlandıran, büyüleyen isimlerin başında geliyordu Cernat.
Niye gönderildiğini anlamış değilim. Tıpkı Jahic'te olduğu gibi futbol dışı problemler olmadığı sürece takımdan ayrılmaları sürpriz oldu benim için. Mesut Bakkal'ın takımın başına gelmesiyle bir anda gözden düştü. Aslında bu Mesut Bakkal'ın elindeki oyuncuları en iyi şekilde kullanmasından kaynaklanıyor. Hücum hattınızda Ahmet İlhan, Shelton ve LuaLua gibi isimlere sahipseniz hızlı hücuma dayalı bir taktik anlayışınız olmalı. Cernat'ın oyun stili bu anlayışa uymadığından Mesut Bakkal onu düşünmedi. Cernat daha çok top ayağındayken oyunda var olan yavaş ama teknik oyuncu profilinde bir isimdi. Tamam belki fizik olarak da çok güçlü değildi fakat Mesut Bakkal onu oyun sıkıştığında son 15-20 dk çok daha verimli bir şekilde kullanabilirdi. Onun yokluğunda toplanan puanlar ve İstanbul zaferleri bir nevi bavulunu hazırladı.
Gidişi Karabük halkını çok üzdü. Mustafa Denizli'yle yeni yapılanma sürecine giren Çaykur Rizespor'un yaptığı ilk hamle Cernat'ı transfer etmek oldu. Ptt 1.Lig'in çok çok üstünde bir oyuncu olduğu kesin. Mustafa Denizli gibi bir ismin elinde oynayacak olması çok büyük avantaj. Rizespor'un önümüzde ki sezon Süper Lig'de mücadele etmesi muhtemel gözüküyor.
Karabükspor taraftarın da bıraktığı iz kuşkusuz çok büyük. Teşekkürler Florin!
10'u bu golle hatırlayın;

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder