12 Ocak 2013 Cumartesi

Nene


Al-Gharafa ile imzaladı.

Sözleşmenin detaylarına inecek olursak; 1.5 yıllık sözleşmeden kazancı 6.75 milyon yani yıllık 4.5 milyona tekabül ediyor. Beşiktaş 2.5'da diretmişti ama çok daha fazlasına Katar'ı tercih etti.

Nene transferi gerçekleşse idi takım üzerinde yaratacağı etkiyi olumlu ve olumsuz olarak 2 başlık altında incelersek;

Olumlu olarak: Fransa Lig 1'de bir önceki sezon 21 gol 18 asistlik muazzam bir performans sergileyen bir adamın Beşiktaş'a kazandırılması da bir o kadar muazzam olurdu. Ligin ilk devresinde 38 gol atmış takımın hücüm hattına Nene gibi bir ismin kazandırılması korkunç hücum gücü yaratacaktı bu kesin. Fernandes ve Oğuzhan'ın yanına tıpkı onlar gibi üst düzey oyun zekasına ve ayaklarına oldukça hakim bir Nene'nin gelişi şampiyonluğu bile getirebilirdi.  31 yaşına gelmesi Katar'a gitmesini olası kılıyordu belki ama anlamadığım bir şekilde kariyerinin en iyi dönemini geçirdikten sonra Katar'ı tercih etmesi inanılır gibi değil. 

Olumsuz olarak: Anlaşma yapılsaydı kulüpten kazanacağı 2.5 milyon euro takım içi dengeleri bozabilirdi. Üstelik "Feda" sloganı adı altında başladığınız bir sezonda ve bir çok oyuncunuzla ekonomik sıkıntılardan dolayı yolları ayırmışken Nene'ye verilmesi öngörülen bu ücret sıkıntı yaratabilirdi. Nene transferini en çok isteyenlerden biri bendim ve olumsuz yanlarını saymam biraz da kendimi avutmaktan geçiyor. Ne vardı da gittin Katar'a be adam!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder