Onu böyle görmek güzel
Takımlar yavaş yavaş toplanmaya, 2.yarı için hazırlık yapmaya başladılar. OL'de dün itibariyle çalışmalara başladı. Benim için asıl önemli olan Gourcuff'un takımla birlikte antremanda yer almasıydı. İlk yarının sonlarına doğru geçirdiği 3-4 haftalık bir sakatlık döneminden sonra toparlanması için zamanı var. OL taraftarları ve benim beklediğim patlamayı artık yapması lazım ki yapacağına inanıyorum. Hatta Gourcuff'un önderliğinde PSG önünde alınacak bir şampiyonluk pastanın üstüne krema olur..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder