Eski dosttan tek kurşun
Premier Lig başlamadan önce QPR'ın ligin sürpriz takımlarından biri olacağını düşünüyordum. Ya çok olumlu ya da çok olumsuz anlamda. Ligde ki konumlarına bakarak olumsuz olduğunu görebiliyoruz ama Harry Redknapp'ın gelişiyle biraz toparlandıklarını söyleyebiliriz. En azından galip gelebiliyorlar. QPR'ı sürpriz olarak görmemde ki neden yaz transfer döneminde yaptıkları hamlelerdi. Manchester United'dan kiralık olarak Fabio ve bonservisiyle Ji-Sung Park'ı transfer ettiler. Inter'den kaleci Julio Cesar, Real Madrid'den kiralık Granero onun dışında Bosingwa, Cisse vs vs.
Bu transferle başarı yakalanmadığı sürece borç batağına girip küme düşerlerse onlar için hiç de iyi olmaz. Yaz transfer döneminde belli sükse yapmış oyuncularla kadrolarını güçlendirmelerinin yanında Adel Taarabt gibi henüz beklenen patlamayı yapamamış genç yeteneğe sahipler. Faslı oyuncu bir önceki sezonu her ne kadar hayal kırıklığı içinde geçirse de herkes yeteneklerinin farkında. Mark Hughes gibi teknik direktör olduğuna dair bir izlenim göremediğim bir isim ile sezona başlamalarının cezasını ligin dibine demir atarak çekiyorlar ama yerine göreve gelen Harry Redknapp boşta ki teknik direktörleri baza aldığımızda gelebilecek en iyi isimlerden bir tanesiydi. Onun gelişiyle küçük çapta bir toparlanma sürece girdiler ve Stamford Brigde gibi zor bir deplasmandan 3 puanla dönerek futbol olarak olumlu sinyaller vermeseler bile mücadeleleri takdir topluyor.
Bundan sonra ne yapabilirler bilmiyorum ama iyi ve tecrübeli bir hocaları var, kadroda isim olarak iyi fakat performans olarak aynı şeyleri söylemeyeceğim oyuncular var. "Bazı oyuncular hak ettiklerinden fazla maaş alıyor" diyerek tepkisini gösteriyor Harry.
Ayrıca
ligin en az seyirciye oynayan takımı(17.800) oldukları için sempati duymasam da taraftarın Liverpool mağlubiyetinden sonra "Bizi zaten herkes yeniyor özel değilsiniz", Chelsea galibiyeti sonrası ise "Her hafta sizinle oynayalım" demeleri hoşuma gitti.
Kaynak: FourFourTwo

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder