Fernandes ile Toraman'ın çalışılmış olsa gerek golüne gole kadar - kornerlerde bile Fernandes hep ön direği düşündü eğer ki çalışılmış bir şey ise bunu Bordeaux'un şampiyon olduğu sezonda Gourcuff'un asistlerinde de gördük - Sahada kör dövüş hakimdi. Üst üste yapılamayan 7-8 pas, bitmek bilmeyen fauller eşliğinde geçen ilk 15 dakikanın ardından Beşiktaş için her şey olumlu şekilde ilerliyordu.
Samet Aybaba'nın Almeida'nın sakatlanıp çıkmasının ardından kenarda hazır olup olmaması önemli olmayan Dentinho var iken Ptt 1.Lig'de son sırada bulunan Ankaragücü'nden alınan, öz güveni ve inisiyatif alması hariç yeni İlhan Mansız olma yolunda olumlu sinyaller vermeyen ama kazanacağını düşündüğü Sinan'ı en basitinden karşı karşıya harcadığı 2 net pozisyonu düşünürsek yanlışından erken dönme manasında Dentinho-Fernandes değişikliği yerine Dentinho-Sinan değişikliği daha makbul olurdu. Rakibine karşı sayıca üstün iken yetenekli orta saha oyuncularınla topu ayağında tutup boş alan yaratıp skora gidersin fakat Aybaba son zamanlarda sıkça yaptığı yanlış tercihlerden birini yaptı ve skoru tayin etti. Sinan tercihine farklı boyuttan yaklaşırsak zaten oyuna sonradan giren oyuncuyu belli bi' süre sonra oyundan çıkarmak biraz da gurur meselesi özellikle Beşiktaş forması altında ilk maçını oynayan bi' genç için ama ben Mourinho'nun Chelsea döneminde Boulahrouz'u sonradan oyuna alıp 22 dakika sonra çıkardığını da biliyorum.
Bir diğeri de bir önceki sezon Gençlerbirliği'nin başarısında bi Yasin, Hurşut, Tum veya Soner kadar katkısı olmamasına ve dikkat çekmemesine rağmen "sağ bek" adı altında transfer edilen Mehmet Akgün'ün sağ bek oynamaktan ziyade Samet Aybaba soyunma odasında adını tahtaya yazdığı yerde dikilsin diye sahaya sürmüş olsa gerek Karabükspor'un attığı ilk golde yaptığı çokca alışık olduğumuz kademe hatası da dahil hiç bir şey yapmadı ama çok güzel dikildi!
Hakeme gelecek olursak skorun 2-2'ye geldiği pozisyonda Ersan'a yapılan bariz faulü çalmayıp oyun alanının içinden çevrilen topu dışarıdan çevrildiği gerekçesiyle golü vermemesi Beşiktaşlı'nın kaderi mi diyeyim artık bilemedim. "Suçlu kim?" siz karar verin ama bu işten en çok içi yanan kuşkusuz Beşiktaş taraftarıdır.
Birde Tüm bu oyuncu seçimlerinin dışında Samet Aybaba'nın skor 2-2 ve dakikalar 84'ü gösterirken Ersan'ı suçlu gibi lanse edip oyundan alıp skor anlamında bir hamle yapmanın aksine Escude'yi sahaya sürmesi ayıptır, suçtur.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder