24 Şubat 2013 Pazar

McGregor!


Geleni geçeni yemeyen, yenecek golleri yiyen kaleci. Ona karşı oluşan güven eksikliğinin sebebi de bu belki!

"Böyle kaleci mi olur?", "Bir defa da kurtarsın be abi" veya "Şimdiye kadar hangi maçı aldı söyle bana" gibisinden sözlerle son 12 haftada çokça karşılaşmanın sebebi çevremde futbol tartıştığım insanların McGregor'un çok kötü kaleci olmasını düşünmesinden ziyade benim sezonun başından beri arkasında durup kendisini savunmamdan, sürekli iyi kaleci olduğunu diretmemden  kaynaklanıyor. Eee tabi Türk halkı değil mi işte.. Olaya en basit bakış açısından yaklaşıyor, her zaman en iyisini bekliyor oyunculardan ama düşünmüyor ki Beşiktaş'ın sezon başından beri en çok canını yakanın beklerden kaynaklanan kademe hataları olduğunu. Tüm suç savunmanın demiyorum yanlış anlaşılmasın ama tek suçlu McGregor'da değil ki gördük dün akşamki Sivas deplasmanından çıkarılan 3 puanın mimarı McGregor'dur. 

Her maçtan sonra düzenli olarak kendisini eleştiren basına ve çevremdeki arkadaş kitlesine de en güzel cevabı verdiğini düşünüyorum. Gerek Eneramo'nun ceza sahasına çektiği şut gerek Rajnoch'un rövaşatası olsun.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder