Football
12 Şubat 2013 Salı
Sivok? Niang? Yobo?
Yer; Elazığ maçından sonra soyunma odası
Bu genç arkadaş babasının torpiliyle falan soyunma odasına inmiş olsa gerek Beşiktaşlı olmanın sınırlarını zorluyor.
"Aaa Niang mı? Ne Yobo mu a aa?"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder