12 Şubat 2013 Salı

Sivok? Niang? Yobo?


Yer; Elazığ maçından sonra soyunma odası

Bu genç arkadaş babasının torpiliyle falan soyunma odasına inmiş olsa gerek Beşiktaşlı olmanın sınırlarını zorluyor.


"Aaa Niang mı? Ne Yobo mu a aa?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder