4 Şubat 2013 Pazartesi

Marsilyalı Emekçi!


Niang!

Ali Ece'nin Niang hakkında yazmış olduğu yazıdan sonra bana pek konuşmak düşmez ama yine de bi iki kelime karalayacak olursak Niang 33 yaşında ve basın toplantısında yaklaşık 1 aydır antrenmansız olduğunu söyledi. Önemi var mı? Yok. Bu adam emekçi adam, oynadığı her takımda maksimum performansını sahaya yansıtmak için çabalayan adam. Üstüne üslük bir de Dentinho ve Almeida'nın sakatlandığı şu dönemde takımın ona fazlasıyla ihtiyacı var ve kısa zamanda Marsilya günlerinde ki kadar olmasa bile belli bi ritim tutturacaktır. Aslında Almeida ile ikisini aynı anda sahada görmek daha güzel olurdu (Kendisi forvetten ziyade sol açıkta oynayabiliyor) ama olmadı Beşiktaş'ın bitmeyen çilesi sakatlıklardan Almeida'da da nasibini aldı. 

Sonuç olarak; yaş itibariyle uzun vadeli bir transfer olmasa bile kısa vadede yapılabilecek 10 numara, 5 yıldız transfer!

Siz en iyisi şuna bakın;

http://www.fourfourtwo.com.tr/2013/01/31/bir-kolektif-futbol-abidesi-mamadou-niang/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder