16 Nisan 2013 Salı

Ozzy Etkisi!



Öncelikle Oğuzhan gibi Avrupa standartlarında fark yaratabilecek kapasitede inanılmaz futbol zekası ve vizyonu olan bir süper yeteneğe sahip olan hocanın normal şartlarda Oğuzhan'ı ilk 11'de düşünmemesi futbolun adaletsizliği midir? değildir. Bu tamamen kör zihinliktir!

Maça gelecek olursak; Bursa maçı öncesi kadro seçimlerinden doğan şoku, Antalyaspor maçı öncesinde bir kez daha yaşamış bulundum. Oğuzhan'ın kulübede beklemesi henüz maçın başında da olsa  ilk 45 dakikanın tamamen futbol israfı olduğunu düşünmemle geçti ki.. öyle oldu. Takım bir bir türlü orta sahadaki yanlış oyuncu seçimlerinde doğan top tutamama ve 3. bölgede çoğalamama sorunu yaşarken Samet Aybaba'nın olağanüstü güçlerine bel bağladığı Fernandes'te gününde olmaması kendisini Oğuzhan yanlışından dönmeye teşvik etti. Oğuzhan oyuna girdikten sonra bir heyecan, bir çoşku vardı sahada ve henüz oyuna girdikten 134 saniye sonra futbol virtüözü Oğuzhan adeta futbol topuyla sanatını icra eden bir sanatçı edasıyla yaptı asistini ve oyunun kaderini değiştirdi.


Bir diğeri de Spor Servisi izlerken denk gelen "Oğuzhan bir winner mı yoksa değil mi?" sorusu idi. Sezonun geneline baktığımızda bunu söylemek biraz zor ama Mersin, Ordu deplasmanı ve bu maçta oyunun seyrini tek başına değiştiren oyuncu Oğuzhan'dan başkası değildi diyerekten belirtmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder