Maçtan önce Samet Aybaba'nın anlamsız oyuncu seçimlerinden oluşan ilk 11'ine baktığımda yüzümdeki "ne oluyor lan?" ifadesinden yola çıkaraktan sadece benim değil tüm spor medyasının sezon başından beri dile getirdiği Beşiktaş'ın en zayıf halkası olarak bahsedebileceğimiz defansın solunda görev alan Gökhan Süzen'in maalesef Beşiktaş'ta oynayacak seviye de en azından şimdilik olmaması, olsa bile zaten zaten hücum gücü daha gelişmiş bir oyuncu olduğundan gençleri en iyi şekilde kullanması ile bilinen(!) Aybaba'nın ondan sol bek yaratma çabaları, hemen yanında sol stoper olarak 4 aydır oynamayan 33 yaşındaki fiziki açıdan iyi durumda olmayan ve zaten de %1oo hazır olduğunda bile gelişmiş pozisyon bilgisiyle Sevilla'larda oynayan çok ağır, fazla forma şansı bulamadığından takım arkadaşlarıyla uyumsuz Escude'nin Bursaspor gibi ligin en tempolu futbolunu oynayan takımlardan birine karşı sahada olması felaket sol bek performansı ve İbrahim Altınsay'ın transfer döneminde önerdiği söylenen Şener'in harika performansı ile desteklenince Beşiktaş'ın sol tarafı koridor değil otoban olduğunda Ersan Gülüm kenarda bekliyordu. Daha maçın 3.dk'sında Bursaspor o bölgede çok net bir fırsattan yararlanamazken 15.dk'da 1-0 öne geçtiğinde farkın 3 olmadığına şükretmek lazımdı ki zaten yediğimiz 3 golde defansın solundan geldi.
Maç günü kendi kendime forvet mevkinde kimin oynayacağı tartışırken; Samet Aybaba'nın hazır olmayan Niang tercihinden tecrübe ederekten ligin 2. haftasından beri sahalardan uzak Mustafa Pektemek yerine ilerde Holosko ile başlayacağını, kanatta ise belki tam hazır olmayan ve Bursa deplasmanı gibi zor atmosferlere alışık olmayan Dentinho'yu değilde Hilbert'i tercih eder, arkasına M.Akgün'ü monte eder diye düşünmüştüm ama Sir, elinde yeteri kadar alternatif varken asıl mevkileri dışında alakasız noktalarda alakasız oyuncularla başladı.
Süper yetenek Oğuzhan'ın küfür nitelendiğinde algılanacak biçimde belki de hayatında ilk defa sağ kanatta görev alırken, Stuttgart şampiyon olduğunda sağ kanattaki performansı ile fark yaratan hatta o bölgedeki futbolu ile milli takıma bile çağrılan Hilbert'in sağ kanatta düşünülmemesi, Gençlerbirliği'nde iken adını bile duymadığım ve hala Beşiktaş seviyesinde bir sağ bek olup olmadığına şüphe ettiğim Mehmet Akgün'ün orta sahada? Veli'nin yanında görev alması, kenarda da Necip'in, Dentinho'nun, Holosko'nun beklemesi şaka gibiydi!
Tüm bu yazdıklarım Bursaspor'un ısıran, tempolu, kusursuz futbolunu, Edu, Belluschi ve assolist Batalla'dan oluşan mükemmel orta sahasını, milli takım günlerine dönüş sinyali veren fit Tuncay'ı, Türk futbolunun en yeni en yetenekli sağ beklerinden Şener'in genelinde Bursaspor takımını ve Hikmet Karaman'ın performansını gölgelemesin, tebrik ederim.
Tüm bu yazdıklarım Bursaspor'un ısıran, tempolu, kusursuz futbolunu, Edu, Belluschi ve assolist Batalla'dan oluşan mükemmel orta sahasını, milli takım günlerine dönüş sinyali veren fit Tuncay'ı, Türk futbolunun en yeni en yetenekli sağ beklerinden Şener'in genelinde Bursaspor takımını ve Hikmet Karaman'ın performansını gölgelemesin, tebrik ederim.


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder