via @caricaturella
Mutsuz? Gidici?
Fernandes'in son haftalarda düşen performansına mazereti sakatlığı, basında çıkan asılsız haberler veya Samet Aybaba ile arasındaki hususlar mıdır bilmem ama hal ve hareketlerinden anlaşıldığı kadarıyla halinden memnun olmadığı
ve biraz da kafasının futbol dışı meselelerle yoğun olduğunu düşünmemi sağlıyor.
Samet Aybaba bugün basına yaptığı açıklamalarda Fernandes'le herhangi bir probleminin olmadığını aksine ona inisiyatif ve takımın liderliğini verdiği söylemesinin iyi bir mazeret olmadığı açık. Zaten kadroya baktığımızda- sadece kağıt üstünde değil, performans olarakta- takımın en iyi oyuncusunun Fernandes olması, Samet Aybaba'nın varlığında yada yokluğunda da takımın lideri olacağı zaten görünen bir şey. Akhisar maçında sahada olmamasını sakatlığına bağlasak bile Aybaba'nın demode olan maçtan 2 gün önce takımı kampa alma mevzusu -allah aşkına günümüz futbolunda maçtan önce kamp olayı nerede görülmüş?-ve özellikle son dönemde şikayette bulunup, suçu bir kerede kendinde aramaması onun huzurunu bozan asıl meseledir. Sonuna kadar da haklı! Aybaba takımın başında olduğu sürece hem o hem ben rahat değilim orası kesin!
ve
Samet Aybaba bugün basına yaptığı açıklamalarda Fernandes'le herhangi bir probleminin olmadığını aksine ona inisiyatif ve takımın liderliğini verdiği söylemesinin iyi bir mazeret olmadığı açık. Zaten kadroya baktığımızda- sadece kağıt üstünde değil, performans olarakta- takımın en iyi oyuncusunun Fernandes olması, Samet Aybaba'nın varlığında yada yokluğunda da takımın lideri olacağı zaten görünen bir şey. Akhisar maçında sahada olmamasını sakatlığına bağlasak bile Aybaba'nın demode olan maçtan 2 gün önce takımı kampa alma mevzusu -allah aşkına günümüz futbolunda maçtan önce kamp olayı nerede görülmüş?-ve özellikle son dönemde şikayette bulunup, suçu bir kerede kendinde aramaması onun huzurunu bozan asıl meseledir. Sonuna kadar da haklı! Aybaba takımın başında olduğu sürece hem o hem ben rahat değilim orası kesin!
ve
Kulübün berbat haldeki maddi durumunu bir nebze olsun düzeltecekse Fernandes'in satılmasını istemenin, istatistiklere bakaraktan ne kadar yanlış olduğunu anlamak zor değil.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder