Bu sezon her takım kendi maddi koşulları ve hedefleri doğrultusunda başarılı olması muhtemel transferler politikaları izledi. Beşiktaş, belkide karakter olarak kulübün imgesine en uygun teknik direktörlerden biri olan Slaven Bilic ile yeni bir sayfa açtı. Maddi koşullarını zorlamadan Pedro Franco, Gökhan Töre, Ömer Şişmanoğlu gibi genç ve potansiyel sahibi oyunculara yönelik hamleler yaparken, kalesini ise Tolga Zengin gibi bir isimle sağlama aldı. Hilbert'ten boşalan sağ bek mevkisini ise olabilecek en iyi Türk oyuncu ile, Serdar ile doldurdu. Beşiktaş'ı bu konuda asıl başarılı kılan faktör ise; kulübün maddi dengesini sarsmadan, belirlenen transfer politikası çerçevesinde ihtiyaç duyulan mevkilere yapılan toplam 9 transfer için kasadan sadece 10 milyon euro civarı paranın çıkmasıydı. Olaya belki biraz duygusal belki de menajerlik oyunları oynayan bir çocuğun kafasıyla yaklaştım ama
bana göre hedeflenen ve gerçekleştirilenleri baz aldığımızda transfer döneminin yıldızı; Beşiktaş..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder