9 Ağustos 2013 Cuma

Belluschi Şanssızlığı


Bursaspor'un dün akşam nispeten daha zayıf olan rakibi Vojvodina karşında uğradığı hezimeti farklı boyutlarda veya sorumlu tutabileceğimiz kişiler üzerinden tartışabiliriz ama benim değinmek istediğim kısım; gerek bir önceki sezon ki ön eleme maçı olsun gerekse dün akşam Atatürk Stadyumu'nda oynanan rövanş maçında sahadaki yerini alamayan Belluschi'nin şanssızlığı..

Hatırlarsanız önceki sezon Bursaspor, yine bir UEFA Avrupa Ligi ön eleme turunda Twente ile eşleşmiş ve evindeki ilk maçı üstün bir oyunla 3-1 kazanarak rövanş karşılaşması için avantaj elde etmişti. Fakat işler istenildiği gibi olmadı. Bursaspor ilk yarının son dakikasında skoru 1-1'e getirse de ikinci yarıda peş peşe gelen gollere engel olamamış ve neticesinde gardı düşen Bursaspor, turu rakibine armağan etmişti. Twente karşısında iyi ve akıllı oynamasına, mücadele etmesine rağmen rakibine boyun eğen Bursaspor'un en büyük eksisi, kuşkusuz ki Avrupa kupalarında yeteri kadar tecrübe edinememiş olmasıydı. Belluschi'nin Bursaspor'a transferi ise tam Avrupa Ligi'ne katılma şansını kaybettikten hemen sonra gerçekleşmiş ve insanları "madem böyle bir adamı alacaktınız da neden şimdiye bıraktınız?" diye düşünmeye sevk etmişti.


Belluschi dün akşamki Vojvodina karşılaşmasında da sakatlığı sebebiyle forma giyemezken, Bursaspor, nispeten daha zayıf rakibi karşısında 3-0'lık skorla hezimete uğradı ve Avrupa Ligi'ne katılma şansını kaybetti. Yetenekli ayaklara sahip olmasına rağmen Bursaspor'un ortasahanın üstünlüğünü elde edememesini, 3.bölgede etkinlik gösterememesini, Belluschi'nin yokluğunda ortasahanın ortasında görev alan ikilinin, takımın en önemli silahı Batalla'ya gerekli desteği verememiş olmasına ve doğal olarak rakip tarafından 90 dakika boyunca devam markaj altında kalan Arjantinli yıldızın etkili olamamasıyla da açıklayabiliriz.



Peki ya Belluschi olsaydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder