Karabük doğumlu olup aynı zamanda Karabük'te yaşayan biri olarak; karmaşık duygular içerisinde izlediğim, 3 farklı skorunda beni tatmin edeceği bir karşılaşma oynandı. Maç esnasında beraberlik durumunda liderle puan farkının giderek açılacağını aynı zamanda Karabükspor'un puan çıkaramaması durumunda düşme potasını bir adım daha yaklaşacak olması hususunda yaşadığım kararsızlık sebebiyle çok farklı duygular içerisindeydim.
Oğuzhan'ın Akhisar maçı ile beraber sahalara dönmesi, Atiba'nın hastalığını atlatıp ilk 11'de ki yerini alması ve Sivok'un savunma tandemini tamamlası ile beraber geride kalan haftalarda sıkıntı yaşanan bölgelerdeki sorunlar kağıt üzerinde giderilmiş gözüküyordu. Tabii takımın jokeri Atiba'nın sağ bekte oynadığını hatta Serdar'ın giderek düşen form grafiğinde o bölgede daha güvenilir bir tercih olduğunu da belirtmekte fayda var. Almeida'ya değinmek istemiyorum artık sinirlerim bozuluyor yoksa.
- Oğuzhan Genelinde
- Olcay out, Frei in!
Bilic'in Frei hamlesi doğruydu fakat biraz gecikti. Kerim Frei'ın sahip olduğu enerji inanılmazdı. Aldığı her topu dikine kullandı, pozisyon yarattı. İlerleyen haftalarda ilk 11'de düşünülebilir fakat oyuna sonradan girdiğinde yapacağı etki müthiş boyutta.
- Sağ Eli Göğsünde İshak!
İshak Doğan'ın sağ elini göğsüne koyduktan sonra kullandığı köşe atışlarına değinmeden olmaz. Maç boyunca 3 defa denediği falsolu, direkt kaleye yönelen korner atışları, Beşiktaş kalesinde ciddi tehlikeler yarattı. İlerleyen haftalarda da sahalarda görmek istediğimiz hareketler bunlar!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder