Antalyaspor yenilgisine farklı pencerelerden bakıp, farklı yorumlar yapabilmek mümkün. -İlker Meral ve muazzam(!) yönetimine değinmek istemiyorum artık çok sıkıcı bir hal almaya başladı.-
1.) Ağır Defans Hattı: Escude, oyunu daha çok teknik becerisi ile oynayan, hızlı olmamasına rağmen, savunma yer tutma ve topu oyuna sokma konusunda belli kabiliyetlere sahip ağır bir defans oyuncusu ve Slaven Bilic'in oyun anlayışında Escude'nin topu oyuna sokma becerisi önemli yer tutuyor. Ama son maçta da görüldüğü üzere; Lamine Diarra gibi defansın arkasına etkili koşular yapan, süratli hücum oyuncuları Beşiktaş savunması için tehlike arz ediyor. Bu bölge için revizyon söz konusu olabilir. Hazırlık kampında dikkat çeken genç Pedro Franco veya illa sol stoper olacaksa Ersan Gülüm tercihi yadırganmaz. Ramon Motta takımın ihtiyacı olan agresifliği sahaya yansıtıyor fakat Serdar'ın ilk haftalardaki performasını ile son 2 maçta ortaya koydukları arasında uzak ara fark var.
2.) Psikolojik Etkenler: Tatsız olaylar yaşandığından beri tüm bunlar bir provokasyon olduğunu, Beşiktaş taraftarı olmayanların takımın ahengini bozmak amacıyla böyle bir işe kalkıştığı fikrine katılıyorum ve tüm bunlar yaşanırken sahada olan oyuncuların tüm -üstelik genç bir takımın- bunlardan etkilenmemesi mümkün değil.
3.) Oğuzhansızlık: İtiraf edeyim; Takımda en beğendiğim oyuncu Oğuzhan. Oğuzhan olmadığında, Beşiktaş orta sahasının yaratıcılık sınırları çizilmeye başlanıyor. Topu ileri taşıyabilecek, kiliti açacak estetik oyuncu eksikliği hissediyor, gözler onu arıyor. Bilic'in elinde Sezer seçeneği var ama Sezer'in henüz hazır olup olmadığı da bir başka tartışma konusu.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder