4 Mart 2013 Pazartesi

Şahane!



Dün akşamki derbi için çok farklı konularda çeşitli yorumlarda bulunulabilir fakat 90+3'te 92 metre depar atıp attığı golle İnönü'yü yıkan Olcay'a değinmeden edemedim..


Öncelikle Beşiktaş cephesi Olcay Şahan transferini duyurduğunda Beşiktaş taraftarın herhangi bir beklenti içinde olduğu olduğu söylenemez. Sonuçta 25 yaşındasın ve Türk milli takımıyla adın ciddi şekilde anılmamış ve belki sadece Bundesliga'yı yakından takip eden bazı insanların gözüne çarpan bir futbolcu olarak Beşiktaş'a imzalamak ve 10 numaralı formayı sırtına geçirecek olmak spor kamuoyunca tepki bile toplamıştı fakat bedelsiz olarak geldiği günden beri Galatasaray ve Fenerbahçe'nin 8-9 milyon eurolar ödeyerek aynı mevkiiye transfer ettiği Krasic ve Amrabat taş çıkarır cinsten futbol oynuyor.

Bu 3 oyuncunun ligdeki performansı;

Olcay Şahan: 24 maç(23'ü ilk 11), 8 gol, 3 asist
Nordin Amrabat: 22 maç(16'sı ilk 11), 1 gol, 6 asist
Milos Krasic: 10 maç(5'i ilk 11), 0 gol, 1 asist


Onun dışında hızlı, çevik, gol de atıyor..


Üst düzey bir futbolcu olduğu söylenemez ama Samet Aybaba ondan istediği verimin %100'ünü aldığı gerçek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder